Povánoční slevy jako velké lákadlo. Nenechte se nachytat

Povánoční slevy jako velké lákadlo. Nenechte se nachytat

Vánoční čas se nese ve znamení povánočních slev. To je ostatně něco, co ví každý z nás. Povánoční slevy jsou obrovské lákadlo, lidé se najednou hemží v obchodních centrech jako mravenci, aby ulovili ty nejlepší kousky za nejlepší ceny. Ovšem odborníci radí, abyste se na povánoční slevy nenechali nachytat. Mnohé z nich jsou totiž jen jeden velký marketingový tah, mnohé z nich jsou tedy falešné, stejně jako tomu bylo u Black Friday.

Slevy a výprodeje – to jsou dvě slova, která dokážou přilákat stovky lidí do jednoho krámu. Obchodníci to ostatně vědí, a tak se nebojí tato dvě slova využívat. Právě díky těmto dvěma slovům se obchodníci radují z tak vysokých zisků a z následně vysokých obratů. Zákazníci si bohužel neuvědomují, že se jedná jen o jeden velký marketingový tah, který mnohdy do obchodů přinese ceny falešné.

U oblečení se to sice stává málokdy, u elektroniky, nábytku a spotřebičů je to však velmi časté.

Ceny jsou stejné

U elektroniky to často bývá tak, že zachová původní cena, za kterou jste danou věc mohli koupit i před měsícem, ale změní se cena “přes slevou”, která se najednou zvedne třeba o tisícikorunu. Toto je oblíbený tah i u takzvaného Black Friday, během kterého lidé nakupují opravdu velmi. Samozřejmě zachování stále stejných cen není jen u elektroniky, ale také u nábytku a u podobných věcí.

U oblečení si dejte třeba pozor na to, aby se kousky, které byly prvně za nižší cenu, nevyskytly ve slevové sekci “všechno za 300,-” a podobně.

Staňte se pozornějším zákazníkem

Mnozí zákazníci však na podvodné slevy už přišli. Staňte se také pozornějším zákazníkem a nenaleťte obchodníkům na triky, které každým rokem zkouší právě touto dobou. Naučte se rozpoznávat slevy, které rozhodně žádnou slevou nejsou, jen jsou jednotlivé produkty za slevové označeny.

You may also like...