Reklamace jídla v restauraci

Víte, že reklamovat můžete i jídlo v restauraci?

V současné době většinu věcí objednáváme přes internet. Je to pohodlnější a hlavně i rychlejší cesta dostat zboží až k nám domů, častokrát je to dokonce i levnější. Pokud se stane, že vám zboží přijde v ne zrovna příjemném stavu, který naprosto neodpovídá skutečnosti, ihned ho vrátíte – buď ho vyměníte za dobrý kousek, nebo se rozhodnete pro vrácení peněz. Pokud se však rozhodnete jídlo objednávat v restauraci, ještě donedávna nikdo nevěděl, že se dá taky reklamovat, pokud nepřijde v takovém stavu, v jakém jste si ho objednali.

Do restaurace chodí jednou za čas každý z nás. Přece jenom je to skvělé místo, kde můžete oslavit narozeniny nebo nějaké výročí či úspěch, který vás potkal. V současné době to sice není v restauracích zrovna levné, ale jednou za čas by se každý měl utrhnout ze řetězu a užít si peníze, které tak pracně vydělal.

A pokud vám v restauraci přinesou jídlo, které neodpovídá vašim požadavkům, nebojte se ho reklamovat.

Mnozí lidé to nevědí

Skutečně mnoho lidé nemá ani zdání o tom, že se dá reklamovat jídlo v restauraci. Vždyť je to tak zjevné – uzavíráte i zde kupní smlouvu, a pokud se vám nedostane adekvátního plnění, tak máte právě se ozvat.

Kdy můžu něco reklamovat?

Abyste věděli, kdy můžete své jídlo v restauraci reklamovat, tak například tehdy, kdy teplý pokrm nemá aspoň šedesát stupňů. Teplé podávané pokrmy musí mít sjednané vlastnosti, pokud nejsou, můžete se ozvat.

Stěžovat si však nemusíte jenom na teplotu, ale taky na to, když jídlo nevypovídá o tom, co je napsáno v jídelním lístku. Nebojte se ozvat ani tehdy, kdy jste čekali až příliš dlouho – v tomto případě můžete požadovat slevu.

Pokud vám do rukou bude dodán pokrm, který absolutně nevypovídá o tom, co jste si objednali, ozvěte se hned, co vám pokrm přijde do rukou. Když na problém upozorníte hned, obsluha nemůže protestovat, i kdyby chtěla.

You may also like...