čtrnáct procent firem ženám

V Česku patří čtrnáct procent firem ženám

Žijeme v době, kdy se ženy snaží podstatně prosadit na trhu s prací a s podnikáním. Řada žen se dává do podnikání, protože chce ukázat mužům, že i ony dokážou být samostatné a na nich naprosto nezávislé. V poslední době se ukázalo, že se jim to daří, protože například ženy dosahují vyšších postavení v zaměstnání než muži. Od stejného platového ohodnocení je dělí už jen osm procent, což je úctyhodné. Jistě se toto zjištění během následujícího roku zase změní a ženy budou zase o krok blíž ke stejnému platu, na který si dosáhnou pánové.

Co se však týče konkrétně již zmiňovaného podnikání, do kterého se samozřejmě také ženy hrnou v čím dál větším počtu, jsou vlastníkem zatím pouze čtrnácti procent v naší republice. Pánové jsou o kus dál, protože jsou vlastníky více jak padesáti procent. Zbytek vlastní například společnosti bez udaného hlavního vlastníka.

Ženy jsou však pilné jako včelky!

Ovšem jedná se pouze o statistiky, které byly k mání na internetu na začátku března. Tento rok je ještě dlouhý, proto mají ženy ještě velkou možnost ukázat mužům, že i ony dokážou být na stejně vysoké úrovni jako oni. Proto přísloví, které říká, že žena patří do kuchyně a muž je hlavou rodiny, protože přináší vyšší zisky, už není zrovna tak pravdivé. Samozřejmě i pánové jsou cílevědomí a nechtějí dovolit ženám, aby jim například šéfovali. Dnešní situace na trhu se jeví jako jistý závod mezi pohlavími o to, kdo bude stát na konci roku na vrcholu, co se týče financí. I čtrnáct procent žen, které se vydaly na cestu podnikání a vlastní svou vlastní společnost, mohou mít daleko větší zisky, než jejich mužské protějšky.

Pakliže se zaměřujete i na žebříčky nejbohatších lidí Česka, v první padesátce najdete hned několik žen, které mnohé známé mužské tváře se sumou na bankovním kontě naprosto převálcovaly.

You may also like...